حامد و چن تا از دوستای خوبم بارها بهم گفتن چرا نمینویسی

گفتم ترجیح میدم با توجه به اتفاقای اخیر چیزی ننویسم

حرفای زیادی در مورد مهرافرین و چرایی بیرون اومدنم از اونجا دارم که ترجیح میدم در موردش سکوت کنم

فقط به جمله ایی رو که وحید عزیز روی پروفایل گوگلش گذاشته بازگومیکنم که:

یه پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایانه